Com funciona?

Degut a la pandèmia del COVID-19, s’han adoptat un seguit de mesures excepcionals en l’obertura de les piscines d’estiu de les Borges Blanques.

En general:

    • L’horari de les piscines s’ha dividit en dos franges horàries de dilluns a diumenge:
      • De 10:00h a 14:30h
      • De 15:00h a 20:00h
    • L’aforament en cada franja horària estarà limitat a 500 usuaris/ries
    • S’haurà de mantenir una distància social d’1’5 metres o 4 m2, tant a la gespa, com dins de l’aigua i les zones de trànsit.
    • Estaran disponibles els vestuaris i guixetes.
    • No estaran disponibles les dutxes dels vestuaris.
    • La venta d’entrades i abonaments es farà mitjançant aquesta web.

 

Venta d’entrades i abonaments:

Per poder comprar entrades o abonaments, t’hauràs de registrar a aquesta pàgina web mitjançant el formulari de registre.

Una vegada registrat, ja podràs accedir a la compra de:

    • Entrades individuals
    • Abonaments individuals
    • Abonaments familiars

En el moment d'accés a la piscina, és imprescindible mostrar el codi QR que es genera amb cada entrada. El codi QR es pot portar imprès o al mòbil. Per tal de portar sempre disponibles les entrades al mòbil, et recomanem la instal·lació de l'APP.

Entrades individuals:

    • Un usuari registrat, podrà comprar entrades individuals per un dia en una franja horària.
    • La compra d’una entrada individual dona dret a l’accés a la piscina el dia i franja seleccionats i fa la funció de cita prèvia.
    • El número d’entrades que es posaran a la venta en una franja horària dependrà de l’aforament disponible en cada moment.

Abonaments individuals:

    • Un usuari registrat, podrà comprar un abonament individual que podrà utilitzar només per una franja horària per dia.
    • L’abonament individual és intransferible.
    • En el moment d’accés al recinte de la piscina, es podrà requerir la documentació identificativa del titular de l’abonament. En cas que no es pugui acreditar la identitat, es pot restringir l’accés.

Abonaments familiars:

    • Un usuari registrat podrà comprar un abonament familiar.
    • En el moment de la compra de l’abonament familiar, s’haurà d’identificar tots els membres de la família indicant.
    • El procés d’alta de l’abonament familiar quedarà retingut a l’espera d’una validació per part dels responsables de la gestió de la instal·lació.
    • En el procés de validació, es comprovaran els membres de la unitat familiar.
    • El criteri per determinar la unitat familiar serà el del padró municipal.
    • En els casos en que no sigui possible d'una altra manera, es requerirà l'aportació de documentació al sol·licitant, per tal de validar la unitat familiar.
    • Una vegada identificats els membres de la unitat familiar, es procedirà a emetre un abonament individual per cadascun dels membres de la família.
    • Aquests abonaments individuals obtinguts a partir de la sol·licitud d’abonament familiar, funcionaran segons el que s’ha d’escrit en l’apartat anterior “Abonaments individuals”.
    • En el cas de famílies nombroses o monoparentals, l’abonament s’haurà d’adquirir a les oficines municipals, aportant la documentació acreditativa per a validar aquesta condició.
    • Les persones amb minusvalidesa o persones a l’atur, caldrà adquirir l’abonament a les oficines municipals, aportant la documentació acreditativa per a validar aquesta condició.